NAKUPOVAT PODLE STŘIHU
NAKUPOVAT PODLE KATEGORIÍ
Proč nedostávám žádný newsletter, i když jsem přihlášen/a k odběru?
Po přihlášení k odběru novinek obdržíš potvrzovací e-mail s odkazem pro aktivaci. Registrace bude úspěšná pouze v případě, že klikneš na tento odkaz.
Pokud jsi neobdržel/a potvrzovací e-mail, může to být způsobeno tím, že se dostal do tvého spamového adresáře. V takovém případě si prosím přidej [email protected] do svého adresáře.
Pokud stále nedostáváš náš newsletter, obrať se prosím na náš zákaznický servis.
Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Zde najdeš další odpovědi
Aplikace ABOUT YOU je k dispozici pouze v případě, že se nacházíš v České republice
Jak najdu správnou velikost?
Jak v internetovém prohlížeči povolit cookies?
Jak se mohu přihlásit k odběru newsletteru?
Jak často budu dostávat newsletter?
Co je newsletter a přinese mi nějaké výhody?
Jak mám postupovat, když jsem se přihlásil/a k odběru newsletteru, ale neobdržel/a jsem slibovaný slevový kupón?
Zde najdeš další odpovědi
Aplikace ABOUT YOU je k dispozici pouze v případě, že se nacházíš v České republice
Jak najdu správnou velikost?
Jak v internetovém prohlížeči povolit cookies?
Jak se mohu přihlásit k odběru newsletteru?
Jak často budu dostávat newsletter?
Co je newsletter a přinese mi nějaké výhody?
Jak mám postupovat, když jsem se přihlásil/a k odběru newsletteru, ale neobdržel/a jsem slibovaný slevový kupón?
Zákaznický servis
Nepomohly ti naše odpovědi?
Najdi odpověď na svou otázku v několika kliknutích nebo kontaktuj náš zákaznický servis pro další pomoc.
Získat pomoc
Navštiv naše centrum pomoci pro rychlé získání odpovědí na nejčastěji kladené otázky nebo kontaktuj náš zákaznický servis
Bezplatná zákaznická linka (od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin a v soboty a svátky od 9 do 18 hodin)