Přejít na hlavní obsah

Proč nedostávám žádný newsletter, i když jsem přihlášen/a k odběru?

Po přihlášení k odběru novinek obdržíš potvrzovací e-mail s odkazem pro aktivaci. Registrace bude úspěšná pouze v případě, že klikneš na tento odkaz.

Pokud jsi neobdržel/a potvrzovací e-mail, může to být způsobeno tím, že se dostal do tvého spamového adresáře. V takovém případě si prosím přidej [email protected] do svého adresáře.

Pokud stále nedostáváš náš newsletter, obrať se prosím na náš zákaznický servis.

Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Zákaznický servis

Nepomohly ti naše odpovědi?

Najdi odpověď na svou otázku v několika kliknutích nebo kontaktuj náš zákaznický servis pro další pomoc.

Získat pomoc

Navštiv naše centrum pomoci pro rychlé získání odpovědí na nejčastěji kladené otázky nebo kontaktuj náš zákaznický servis
Požádat o pomoc
Bezplatná zákaznická linka (od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin a v soboty a svátky od 9 do 18 hodin)