Přejít na hlavní obsah

Proč musím při objednávce zadat datum narození?

Chceme ti poskytnout co nejlepší služby, ke kterým patří především rychlé a bezproblémové zpracování tvé objednávky. Tvé datum narození potřebujeme, abychom tě v případě shody jmen mohli jasně odlišit od ostatních zákazníků, a také jako důkaz dovršení tvé plnoletosti.

Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Zákaznický servis

Nepomohly ti naše odpovědi?

Najdi odpověď na svou otázku v několika kliknutích nebo kontaktuj náš zákaznický servis pro další pomoc.

Získat pomoc

Navštiv naše centrum pomoci pro rychlé získání odpovědí na nejčastěji kladené otázky nebo kontaktuj náš zákaznický servis
Požádat o pomoc
Bezplatná zákaznická linka (od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin a v soboty a svátky od 9 do 18 hodin)